El Pazo acogerá este fin de semana el estreno de "Vox Populi", la primera ópera rock de Galicia a cargo de Malasombra Producciones

Miércoles, 18 de Enero de 2023

 

La alcaldesa y presidenta del Patronato de la Cultura, Marián Ferreiro, presentó esta mañana en el Pazo junto con el director del Agadic, Jacobo Sutil, el responsable de la compañía Malasombra Producciones, Xoque Carbajal, y el actor y director naronés José Prieto la obra "Vox Populi".

El Pazo acogerá el estreno de esta pieza de teatro musical este fin de semana, los días 20 y 21 a las -20.30 y 20.00 horas respectivamente- y las entradas pueden adquirirse en la taquilla del Pazo y en la web del Patronato: www.padroadodecultura.es. El precio es de 9,50 euros para el público general y de 6,65 para abonados, desempleados y personas con carné xove o de estudiante (hasta 25 años).

Ferreiro reconoció que "é un orgullo que sexa Narón o lugar elixido para esta estrea dunha obra das compañías de maior relevancia no panorama cultural galego actual", al tiempo que destacó el hecho de que en la misma participen siete profesionales de la ciudad. Doce actores, actrices y músicos interpretarán en directo una ópera rock con música y letras originales.

En su intervención la alcaldesa de la ciudad valoró la colaboración de las administraciones, en este caso a través del Ayuntamiento y la Xunta de Galicia, para respaldar la producción cultural. “Grazas ao Agadic por esta colaboración para materializar este e outros espectáculos e parabéns a Malasombra Producións polo seu traballo e a todo o equipo de Vox Populi, que estamos desexando ver sobre o escenario do Pazo” aseguró Ferreiro.

Por su parte, el director del Agadic agradeció al Ayuntamiento de Narón su labor y recordó la participación de la administración autonómica en este espectáculo a través de dos líneas de colaboración. “Este proxecto insírese dentro da programación da Rede Galega de Teatros e Auditorios, no que acabamos de comezar o primeiro semestre con oito funcións en Narón, dúas deste espectáculo”. Asimismo, aseguró que “para nós é un pracer colaborar co Concello de Narón que como todos sabemos é un dos máis importantes non só polo Pazo da Cultura senón tamén polo nivel de programación”.

A continuación, Xoque Carbajal reconoció que “Vox Populi”  es “o proxecto máis ambicioso da compañía”, explicando que habla sobre “eses mandatarios que chegan ao poder axudados polo pobo pero que despois comezan os problemas e as represións, do que hai moitos exemplos”. El responsable de Malasombra Producciones agradeció la colaboración del Ayuntamiento y de Agadic en este espectáculo. Finalmente, el autor y director de la obra, el naronés José Prieto, agradeció la oferta de la compañía para poder participar en esta obra. “Esta é a primeira ópera rock que se fai en Galicia”, destacó, incidiendo en que  “a xente que lle guste o rock ten un sitio perfecto aquí para vir a unha especie de concerto, e teatralmente cóntase unha historia de cómo a través dun voto inocente, non dende a ideoloxía, chega ao poder alguén que non ten os mesmos fins que un inocentemente pensaba e xorde o dilema da xente de que facer despois”. Prieto definió la obra como  “unha traxedia grega”. En canto á posta en escea, subliñou “conta coa presenza dun héroe, Carlos Mosquera Mos, que é probablemente unha das mellores voces de Galicia e compositor da obra, que son corenta cancións, algo que creo que non ten precedentes en España”.

En hora y media el público “poderá escoitar boa música, unha historia moi entretida, irónica e con interacción”, tal y como avanzó Prieto. Desde el Ayuntamiento, el Agadic y la propia compañía animaron a las vecinas y vecinos a acudir al estreno de esta pieza de teatro musical, con una novedosa puesta en escena.

Servicio gratuito por tiempo limitado